Wednesday 21 March 2012

SPM 2011

Tahniah dan syabas kepada yang cemerlang. Tahniah juga kepada yang berjaya.

Mata pelajaran Fizik berjaya mengekalkan lulus 100%. Seorang berjaya memperoleh A+. Tahniah kepada  Koh Jian Cheng. Kejayaannya memang telah dijangka berdasarkan pencapaian beliau yang konsisten dalam setiap ujian dan peperiksaan peringkat sekolah. Sikap rajin bertanya dan membuat latihan antara penyumbang kepada kejayaan tersebut.

Lima orang berjaya memperoleh A-. Target panitia bagi SPM 2011 tercapai dengan peningkatan bilangan yang mendapat A (A+, A dan A-), B dan C serta penurunan yang mencapai D dan E. Terima kasih kepada semua anak-anak yang mengambil Fizik. Anda memang rajin dan selayaknya menerima pengiktirafan tersebut dalam SPM. Harapan saya semoga anda semua meneruskan legasi menimba ilmu dengan semangat yang tak pernah surut. Tetapkan hala tuju hidup anda dan berusahalah ke arahnya. Semoga terus berjaya.

Kini harapan semua pihak tertumpu pula kepada anak-anak tingkatan 5SN1 dan 5SN2 2012. Jangan hampakan diri sendiri. Jangan punahkan harapan ibu bapa dan guru-guru. Anda pasti boleh.
Ingat - "Usaha pasti jaya".

No comments:

Post a Comment